Dagen i dag, har vært en dag med mange tanker.

 

Dagen startet med at jeg leste noen blogger som fikk meg til å tenke en del på mitt eget stå sted om dagen, og tenkte jeg har det ikke så vanskelig lenger men er det stykt og si at man føler seg alene om alt som andre har folk rundt seg. Savner faktisk noen som kan si at du må se å komme deg til legen den kulen du har mellom skulder og rygg/nakke må undersøkes nærmere, det har jeg ikke så det blir ikke noe av det legebesøket det gjør jo ikke vondt og den plager meg ikke annet enn at jeg er litt bekymret for hvorfor den er der og hva det er. Da tenker jeg det er nok ikke noe farlig har jo hatt en slik en før den gikk bort etter hvert, hvorfor skal jeg ta plassen hos en lege som andre trenger mer enn meg. Jeg skulle egentlig vært hos legen i morgen men jeg avbestilte timen min i går for jeg har blitt feberfri og halsen er bra igjen, jeg går ikke til legen før jeg absolutt må eller hun ringer meg opp og sier at nå er det på tide med en kontroll på den kroniske sykdommene mine ikke før det.

 

Har også gått en del turer i en regnfull høstdag, jeg har en liten hund som ikke er så glad i å bli våt. I starten av vær tur så vil han ikke gå men når han først er blitt våt så er det helt greit å være ute. Har også ligget og slappet av på sofaen mellom slagene for jeg blir veldig fort sliten, og da er det bare og hjelpe sofaen og holde varmen og slappe av.

 

Nå sitter jeg bare og venter på landskampen i fotball for herrer på tv2 klokken 21.00 den kampen er mellom Norge og Romania og den skal spilles i Romania, publikumet er over 30000 barn for tilhengerne til Romania får ikke komme på kamp på grunn av diskriminering og rasistiske ytringer. Dette kan bli en veldig jevn kamp Norge vinner kampen 2-0 eller det blir 2-1 men Norge vinner i alle fall på en god dag.

 

Nei nå må jeg avslutte dette innlegget for jeg må bake ferdig pizzaen min så den blir ferdig før kampen starter, jeg skal da kose meg med den og brus i glasset.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg