Dagen i dag har vært en dag man skulle ønske man kunne ha vært foruten.

 

 

 

Dagen startet med at jeg våknet til en kropp som ikke ville lystre på noen verdens ting, smertene var så sterke at jeg mest hadde lyst til å gi opp alt i dag. Tenk å starte dagen med å ta smertelindrende medisiner, det er ikke mye gøy for da blir man så trøtt og går rundt i ett vakum og føler at du ikke er i kontakt med deg selv.

 

Jeg har jo vert ute på de turene vi skal, har ikke vært på lange turer men det syntes Elvis er helt greit han brukte god tid til å snuse vi brukte en halvtime på en tur som man normalt bruker ti minutter nå for en halvtime siden.

 

Fikk telefon om at legen ville ha meg på en oppfølgingstime, regner med at hun har fått svar på alle blodprøvene hun ville at jeg skulle ta da jeg var hos henne sist. Håper for gudsskyld det ikke er noe alvorlig galt med dem, er det det så får en se hva det er først og hva som er behandlingen for dem jeg sier ikke ja til hvilken som helst behandling.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit..

2 kommentarer
      1. Det er fjorten dager siden de tok blodprøvene så hun sitter nok med svar, jeg håper for gudsskyld at de ikke har funnet noen avvik på de prøvene.

        Jeg håper også at dagen i morgen blir bedre for det er slitsomt og gå med så store smerter.

        Ønsker deg og dine en riktig fin og avslappende torsdagskveld.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg