Dagen i dag har vært en avslappende dag.

 

 

 

Dagen i dag startet med en kaffe kopp eller to en blogg eller ti og lese og en sigarett  i hånden, og etter det så gikk jeg og Elvis en fin morgentur i snøværet. Jeg veit at dette bilde kan være litt misvisende for her skinner solen og det var faktisk brøytet, for i dag så snødde det og det var ikke brøytet i det heletatt så det var utrolig slitsomt og gå. Får se på det som litt ekstra trening klokken 10.30 på morgenen, gjør ikke meg noe så lenge Elvis gutten trives med turen og vi gikk hjem. Når vi kom hjem så slengte jeg en meget sliten skrott på sofaen, og tror du ikke at jeg sovnet som en stein og det var utrolig godt så da var det vel noe både jeg og kroppen min trengte slappe av når den har gått på høygir i vel to uker.

 

Nå har jeg akkurat spist middag og på menyen sto det laks og pasta masse grønnsaker, det var sykt deilig og jeg ble utrolig mett og fornøyd. Har jo ikke spist så mye normal mat på to uker og nå må jeg komme på banen og spise mer regelmessig, for på to uker har jeg gått ned fem kilo så det må jeg stoppe med. Og har jeg bestemt meg så skal jeg klare det, for jeg vil ikke gå rundt og se ut som et beinrangel heller så nå må nok være nok og begynne og spise god og normal mat.

 

Nå sitter jeg her på ræva foran pcen og skriver dette innlegget til dere, etterpå så skal jeg ut på tur med lille Elvis så skal vi slå oss til ro for i kveld og se på tv og slappe av med det og lese flere blogger kanskje skrive flere innlegg til dere også. Men skal mest kose meg og slappe av og se på tv, det er noe jeg selv mener jeg fortjener.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg