Dagen i dag har jeg vært en liten tur ut.

 

 

 

I dag så har jeg tatt livet med ro, har vært en liten tur ut og da fant jeg noen tomflasker ikke mange så de sparer jeg opp til en annen anledning men det er godt at jeg fant noen.

 

I morgen er det 17 mai og det er vist barnas dag men det er jo Norges nasjonaldag og det er jo en festdag for alle, jeg skal ikke ha mye festivitas det har jeg ikke muligheten til men se på barnetoget og det korpset som kommer og spiller på sykehuset. Er ikke gøy og feste alene så det blir å se på tv resten av dagen, blir jo greit det også.

 

Lag dere en kjempefin kveld, og en kjempefin 17 mai.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg