Dagen i dag har ikke vært god.

 

 

 

 

Har nå vært på tur i dag men hver gang jeg åpnet kjeften for å trekke pusten dypt inn så kom en bankende smerte i kjeften, ja jeg har vondt i tennene etter at jeg knakk tre tenner under frokosten i dag. Men å gå til tannlege kan jeg ikke enda for det har jeg ikke råd til så det er bare å holde ut smerten, og går ikke det så får jeg knaske paracet og se om det blir bedre da. Nok om det og over til noe annet, har også skrevet handle listen til i morgen når jeg skal ukehandle. Og alle mine budsjett må skrelles ned til ett minimum, så dette blir skralt og grunnen til det er at jeg må få spart så jeg får gått til tannlegen sånn er det bare. Jeg har kuttet ut fritidspenger så da har jeg tre hundre der og mat budsjettet er nå nede i to hundre i uken, så da kan jeg få spart fire hundre i uken og slik må det bli uansett hvor trangt budsjettet er.

 

Nå er det sikkert noen som ser rødt men røyken må jeg ha så det har jeg budsjettert til på annet, det er mitt liv og ikke noen andres.

 

Nå sitter jeg og glor på tv selv om det ikke er noe spennende å se på, må jo slappe av litt og det er deilig bare det.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

7 kommentarer
    1. Tannverk er vondt, håper du får kommet deg til tannlege etterhvert. Det er ikke bare bare å kunne få til alt her i livet og noen ganger så er det no dritt. Skulle ønske all tannhelse var gratis, det hadde vi alle fortjent. Håper du får en god natt 🙏

      1. Man blir vel vant til de smertene også som det er med de andre smertene jeg har i kroppen, ja men det er mye jeg må spare før jeg kan gå til tannlege.

        Ja jeg skulle ønske at tannhelse var gratis, ja det hadde vi alle virkelig fortjent.

        Ja jeg får nok sove i natt også det er jo bare og knaske i seg noen paracet.

        Ønsker deg en kjempe god natt når den tiden kommer.

        Klem fra meg til deg.

    2. Uff, så utrolig kjipt! Både vondt og du må spare… Håper det er bedre i morgen, men det skal kanskje litt til. Forstår godt du må spare, første time blir kanskje bare å legge en plan. Er det mulig å snakke med noen for å få tips til om det er mulig å få dekket noe? Lykke til og god bedring! Klem ❤

      1. Ja det er utrolig kjipt og dyrt, det er såpass at jeg lurer på om det koster bare å åpne døra. Nei det er ikke mulig å få dekt noen verdensting når det gjelder tannhelse, tro meg jeg har prøvd før å få dekket noe men nei det gikk ikke.

        Så nå er det bare å sette inn sparekniven, men man blir vel vant til den smerten også som det er med alt annet. Så det går sikkert bra dette også.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og god natt når den tiden kommer.

        Klem fra meg til deg.

    3. Virkelig trasig med at tennene knakk, og håper virkelig at du ikke får grusom tannverk. Tannlege er dyrt, det vet jeg alt om. Håper virkelig at den nye regjeringen får på plass tannhelsetjeneste skal bli som legeordningen. At vi betaler en egenandel.
      Tenk Joakim røk ut av Skal vi danse. Det kom som et sjokk. God tur på butikken du har vel vært allerede om jeg kjenner deg rett. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det var veldig trasig og ikke minst vondt, var veldig vondt i går og i natt men det gikk helt fint.

        Jeg ønsker virkelig at det blir en ordning på det med den nye regjeringen, men jeg tror det ikke før jeg ser det sånn er det med alt i mitt liv. Men det hadde vært veldig fint for oss alle.

        Ble regelrett forbanna når Joakim røyk ut av skal vi danse hadde vært rett og riktig at han Dennis røyk denne gangen, men han har jo så mange fans ute i dette landet så det skjer ikke tror jeg skal ikke forundre meg at han vinner hele greia. Nå heier jeg faktisk på Magnus Moan. Jeg kom hjem fra butikken klokken 08.00 da hadde jeg fått handlet og det er godt med alt som er gjort.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg