Dagen i dag har ikke vært bra.

 

 

 

I dag har det vært en slik dag som jeg ikke har hatt lyst til å dele med dere, en ting kan jeg si at jeg har hatt full krig i hodet mitt i hele dag og jeg veit ikke om det er så lurt å skrive om hvordan jeg har hatt det i dag.

 

Har en følelse av at jeg ikke er god nok til noen verdens ting, og sitter bare å gråter hele tiden det er det jeg har foretatt meg i dag. Nei jeg har da gått meg en liten tur i dag også, men i dag var ikke det noen god fornøyelse heller ettersom alt bare har gått på tverke i dag og så har det vært regn også i dag.

 

Får bare inderlig håpe at dagen i morgen blir bedre, for en slik dag til orker jeg ikke ser ikke fram til noen verdens ting om dagen. Klarer ikke å nå noen av målene eller planene jeg hadde lagt for denne måneden eller sommeren, får bare se om jeg kan nå ett eneste ønske jeg har i livet mitt men jeg kommer nok til å mislykkes der også for jeg er ett menneske som er født til å mislykkes i alt jeg gjør.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

17 kommentarer
      1. Det veit jeg, men hvem skal man spørre om hjelp til dette da. Ikke veit jeg.

        Ønsker deg en kjempe fin kveld med dine både to og firbeinte.

        Klem fra meg til deg.

    1. Kjære Aud Marit , jeg vet hvor tøft det er å måtte kjempe mot indre demoner , men jeg vet også hvor sterk du egentlig er 💖Ikke ha for høye mål til deg selv , vi er tross alt bare mennesker. Jeg håper du får en bedre dag i morgen , og at solen vil skinne på deg 💜Og husk kjære du , du er mer enn god nok 💖

      1. Ja jeg skal aldri ha høye mål eller krav til meg selv lenger, å heller ikke drømme høyt for det er bare dumt men jeg har en drøm om å komme tilbake til det stedet jeg trampet mine barnesko. Fikk jo være med deg ditt i fjor sommer i bilder og tekst, ja jeg har en drøm om å kunne dra til Vardø igjen.

        Ja dagen i dag er litt bedre men ikke bra.

        Ønsker deg en riktig god dag.

        Klem fra meg til deg.

        1. Hadde jeg visst det i fjor Aud Marit så hadde vi jo tatt deg med , du må jo rope ut kjære deg 💓Hvis vi skal opp til neste år så hiver du deg med , ja hvis du vil da selvfølgelig 💖

          1. Jeg har ikke for vane og skrike ut, vil jo ikke presse meg på. Ja kanskje det, hadde jo vært veldig koselig å kunne se mitt barndoms rike igjen.

    2. Takk, den første du kommer på er vel den mest riktige å spørre, men hvis du ikke kommer på noen så blir det verre.. håper morgendagen blir en bedre dag for deg. Må uansett si at det er stort av deg p skrive om dette, mange ganger hjelper det å skrive. Det var slik jeg begynte å blogge. Nattaklem 🌹

      1. Jeg kommer ikke på noen der, men denne dagen skal jeg prøve å komme meg ut en tur. Ja det er det jeg også har funnet ut at å skrive litt om det hjelper.

        Ønsker deg en kjempe fin dag.

        Klem fra meg til deg.

    3. Huff det hørtes ikke bra ut.
      Mange er uheldig i mye.Du må prøve å snu det.Du har vel ting du lykkes med.
      Vi går ei fin tid i møte sommer og varme.
      Du lykkes i å hjelpe din venninne som setter pris på at du hjelper ho.
      Prøv å vær mye ute og ikke bli inne å tenk.vet du går mye turer.Se på dyre livet , folk og alt som vokser og gror nu.
      Håper at du får ei god natt og en fin dag.
      Stor klem fra mæ.⚘🌻

      1. Ja jeg lykkes jo i å hjelpe venninnen min og det er godt bare det, men når det er alt og alt annet er en nedtur hva da.

        I dag skal jeg også ut håper på fint vær, så får man bare se hva dagen bringer.

        Natten var mørk og kald, har ikke sovet enda men det er jo bare å ta dagen til hjelp til denslags.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    4. Nei, kjære deg Aud Marit! Det er lov å ha tunge dager. Nervene står i helspenn her også. Onkelen min ligger på Drammen sykehus. Corona. 4 uker. Vært ilagt inn i 3, På fredag ble det respirator. 😔Nervene er i helspenn😔Surealistisk, landesorg i hele familien, på grense til panikk…51 år..
      Hva om du prøver å ikke stille så høye krav til deg selv..?..Du er bra nok som du er! Hvem skal du imponere? Du kjenner deg selv best, som du sier..og nå må du lytte til kroppen din❤️I morgen er alt bedre, du har mange som bryr seg om deg! Selv om ikke alle kommenterer, det vet du😊Sov godt😊

      1. Uff da den er ikke god for verken din familie eller han, tenker på dere håper det går bra med han er han ikke mer enn 51 år gammel like gammel som meg han da.

        Jeg har bestemt meg for ikke å ha mål eller sette krav til meg selv lenger, blir en så stor nedtur hvis jeg ikke når dem skal også slutte å ha drømmer som jeg ønsker å oppnå for de klarer jeg aldri å realisere.

        Ønsker deg og dine en så fin dag dere klarer å lage til dere selv.

        Sove hva er det.

        Klem fra meg til deg.

    5. Den følelsen er ikke god, jeg håper du har noen å snakke med, hvis ikke er det mange hjelpetelefoner du kan ringe. Jeg håper du har en bedre dag i dag.
      Klem 🌹

      1. Nei den følelsen er ikke god, jeg har en psykolog men det er for dyrt for meg. Jeg har dårlig hørsel og da prate i telefonen er litt vanskelig kan bli mye misforståelser ute å gå fra min side der.

        Litt bedre er det jo men det er bare en dråpe i havet.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    6. Ufattelig trist at du ikke har noen å spørre om hjelp. Man skulle hatt noen å spurt. I morgen får du vel vaksinen og kan senke skuldrene litt, men det tar noen uker. Selv om man har fått så er man likevel forsiktig. Handle mat er liksom det som er viktig. Vi hadde nydelig vær i går, og i dag regner det. Torsdag skal man være barnevakt for en aktiv frøken som snart blir 2 år. Håper dagen i dag blir noe bedre for deg. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg har jo psykologen min som jeg kan gå til, men det har jeg ikke råd til så det blir med det. Jo jeg får vaksinen første dose i morgen, det skal bli litt godt å kunne senke skuldrene litt.

        Men det blir vel som det pleier uansett, alene som alltid.

        Jo litt men det er ikke mye, jeg skal på tur hvis det ikke blir for mye regn.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg