Dagen i dag, har ikke gjort stort.

 

 

Fra morgenen i dag så har formen vært veldig dårlig, jeg startet dagen med å lese noen blogger og prøvde og få i meg ei skive brød men det var og er vondt og svelge men det gikk bra etter en time. Tok meg en kopp varm kaffe det må jeg ha for å våkne, så bar det ut på vår faste morgentur det er godt å komme seg ut i dag var det litt tungt å gå tur. Min dårlige for skal ikke gå utover Elvis, gikk også innom ei venninne av meg og skravla litt det var godt for jeg har ingen andre å prate med enn henne og Elvis. Kan jo ikke gå rundt og skravle med Elvis hele tiden for da tror jo folk at jeg er sprøyte gal, noe jeg faktisk ikke er jeg er bare så alene om alt og ingenting noen må en få luftet tankene sine med og da blir det jo Elvis den lille hunden min.

 

Nå sitter jeg og venter på forskjellige tv programmer som 71 grader nord, det syntes jeg er ett koselig program det viser mye av den fine Norske naturen vår som noen av disse deltakerne har brukt så veldig mye av før de ble med på programmet.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

2 kommentarer
      1. Ja det gjør jeg også for det er slitsomt å være slik, syk eller ikke så er ting litt vanskelig om dagen. Ønsker deg og dine en riktig god kveld videre. Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg