Dagen i dag har gått fra meg i dag også.

 

 

 

I dag så sto jeg opp veldig sent ja klokken 09.00 det er seint til å være meg, og så fikk jeg melding fra posten om at det var kommet en pakke til meg.

 

Og så ringte venninnen min så jeg gikk opp til henne til kaffe og litt skravling, og var oppe og handlet for henne. Når jeg kom hjem så hadde jeg fått flaxloddet som jeg vant i julekalenderen til https://bunnytrash.blogg.no/  jeg vant 250kroner og de tok jeg ut. Og en julehilsen fra han som var veldig godt og lese .

 

Fikk også en julehilsen og noe annet fra en annen bloggleser ja 200 kroner og ett kjempefint julekort.

 

Jeg gikk så til post i butikk og hentet pakken fra en bloggleser, den var fylt med bøker og masse annet som jeg ble kjempeglad for ble noen tårer av det.

 

Nå har jeg kost meg med å male litt i kveld også, har også sett på håndball vm for kvinner selv om de norske jentene skal spille i morgen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Ja det var en kjempefin dag, jeg vant jeg vant noen vil si at det ikke var mye men det er det for meg jeg vant 250 kroner på flaxloddet fra deg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg