Dagen i dag har faktisk vært våt men bra.

 

 

 

I dag har jeg ikke gjort noe annet enn en liten tur ut i marka, ja det er så godt å gå på steder der en ikke treffer så mye folk. Fant noen tomflasker så folk har det nå vært der, fant også noen på vei hjem for den veien går igjennom byen. Så kom jeg meg hjem våt som ei drukna katte, når jeg kom meg hjem så laga jeg meg middag en liten kjele med grønnsakssuppe det var godt med noe varmt i kroppen når jeg hadde fått på meg noe tørt.

 

Så var jeg innom nettbanken og satte det jeg hadde igjen av penger over på sparing, sånn måtte det bli for jeg må bare klare meg med mindre for å ha råd til tannlegen.

 

Nå skal jeg sitte og glo på tv fram til jeg skal legge meg.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Synes du er veldig flink til å komme deg ut! Bra du også fant noen tomflasker. Ønsker deg en riktig fin helg selv om jeg vet du ikke er så glad i disse fridagene. Klem ❤️

      1. Ut må jeg for å få kroppen i gang, for med denne leddgikta gjør jo sitt med kroppen min. Fant noen i går og noen i dag også.

        Fridager har jeg hele året men helgene er helt forferdelig kjedelig syntes jeg da, forstår dere som jobber syntes helgen er fine med ett avbrekk fra hverdagen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og helg.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg