Dagen i dag har da vært fin sånn værmessig.

 

 

 

Dagen i dag startet med frokost og blogglesing, frokosten besto av kjøleskap havregrøt med bær og kaffe. Så gikk jeg meg en tur i det fine været, og på min tur så ringte min venninne og jeg gikk opp til henne.

 

Gikk hjem laget meg middag, etter middagen satte jeg meg ut på verandaen og ble der til solen gikk ned for da ble det for kaldt og sitte ute. Og så var det kveld og da blir det jo og glo på tv.

 

Gleder og gruer meg litt til i morgen ja sånn gru gleder meg til min første dag på mestringssenteret, det blir nok bedre når jeg først kommer i gang med aktiviteter der.

 

Dette ble en kort oppsummering av dagen.

 

Lag dere en fin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Du kommer til å gjøre det kjempebra! Men fullt forståelig at du er nervøs og forventningsfull nå før du skal dit, det ville jeg vært også. Lykke til, håper det blir knallbra og noe du gleder deg til! Klem ❤

      1. Det kommer jo til å gå bra. Jeg har en sånn rar kribling i hele kroppen det er slik som jeg hadde det da jeg skulle ta eksamen, så dette går sikker bra.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Ønsker deg lykke til i morgen . Dette går nok bra , dette fikser du helt klart stå på.💕
      Klem Solveig

      1. Jo takk ja dette går bra i morgen. Ja jeg fikser det men det er jo mange der som ikke jeg traff i forrige uke, men det skal gå bra.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg