Dagen i dag den har vært fin værmessig.

 

 

 

Det har vært en fin dag vis det er bare været det er snakk om, ja jeg har hatt det fint jeg også. Har ikke gjort så veldig mye spennende i dag, men har da gjort litt sånn rydding og vasking av gulv men ikke så mye mer enn det.

 

Jo jeg har da gått noen turer og tatt med meg de tomflaskene jeg har funnet, ble da litt en bærepose er jo bra på en helt vanlig fredag i sommerferien.

 

Var også oppe hos venninnen min i dag var og handlet for henne, og så skravlet vi over en kopp kaffe eller to er så koselig og prate om alt og ingenting og bare være seg selv.

 

Lag deg en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg