Dagen i dag, den har vært fin. Skulle ha skrevet mer om hvordan jeg har det men den gang ei.

 

 

 

 

 

Jeg har hatt en kjempefin dag i dag med bading og turer, skal ikke klage så mye over hvordan jeg har det. Jeg har store smerter sånn nå er det sakt, skal ikke utdype noe mer enn det for det er noen som mener at det er bare tull at jeg har smerter. Leddgikt og sjøgreens syndrom er smertefullt sånn er det bare, men det er noen som mener at jeg ikke kan ha så store smerter ettersom jeg klarer å gå tur. Hadde jeg ikke gjort det så hadde det vært enda verre, varmen gjør det også verre sånn da er det forklart.

 

 

Og disse sykdommene ser du ikke på utsiden av meg det er en stille sykdom som bare den som lider av dem merker, andre kan ikke se det.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Ikke kjekke usynlige sykdommer du har, og det er bra og være i bevegelse. Har ei datter med leddgikt, og hun trener men ikke hardt. Det er smertefullt ingen tvil om det. Så ikke fotball i går men vet at Sverige er ute etter dramatisk kamp. Da er det bare å benke seg foran tv når Danmark skal spille. Vi skal visste få bedre vær i følge YR men jeg stoler nå ikke på lovnader om sol og varme. Lyn og tordenvær liker ikke jeg heller, og slapper ikke av i kroppen før det er over. Klem til deg fra meg.

      1. Nei de er ikke kjekke er veldig smertefulle begge to, ja det er også grunnen til at jeg er så mye på tur for hvis jeg ikke hadde beveget meg såpass som jeg gjør så hadde kroppen stivnet til og vært enda mer smertefull enn den er. Fikk ikke med meg hele fotball kampen den siste men har nå fått resultatet, og Tyskland røyk ut når de spilte mot England. Ja gjet om jeg skal benke meg foran tv når Danmark skal spille, håper de kommer til finalen og kanskje vinner hele greia.

        Håper dere får mye bedre vær med sol og varme, for det hadde dere nordpå virkelig fortjent. Nei det er vanskelig å slappe av i kroppen når det lyner og tordner, jeg klarer heller ikke å slappe av før det været har gitt seg helt.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Ja, det er vanskelig med «usynlige sykdommer», men vi må bare slutte å bry oss om hva andre mener og tror. Altfor mange har meninger og ting de ikke forstår noe av, det er bare å lukke ørene😉
      Og forresten, vil du ha flere bøker når jeg får ryddet opp i dem, eller er duikke interessert?
      Ønsker deg en fin dag🙂

      1. Ja det er vanskelig med usynlige sykdommer, er ikke alltid like lett og ikke bry seg om hva andre sier og tror. Ja mange veit ikke og forstår ikke hvordan og hvorfor man beveger seg ut når en har slike smerter, er jo mye bedre det en å stivne helt og til slutt ikke klarer noen ting selv for det er det det ender opp med hvis en ikke beveger seg litt. Jeg skal lukke ørene for den slags eller jeg kan jo bare ta ut høreapparatene mine for da hører jeg nesten ingenting.

        Ja jeg er interessert i flere bøker.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg