Dagen har vist gått like fort som resten av uken.

 

 

 

 

Ja dagen har gått fort og jeg som skulle poste ukens blogg  innlegget med vinnere i kveld, men jeg har faktisk bare rukket og trekke rekkefølgen og ikke om hver enkelt blogg så jeg får gjøre det til i morgen håper det går greit for dere. Jeg veit jeg er treg men det har vel noe med at tiden har flydd fra meg, så der får unnskylde meg for det.

 

 

Nå når kvelden kom så virker det litt uttrykt når det gjelder været, det ser ut som det kan bli både regn og torden i løpet av natten.

 

 

 

 

Slik ser skyene ut rundt om oss men det behøver ikke bli noe uvær av den grunnen, ser bare litt uttrykt ut så en får bare håpe. Jeg er livredd for dette tordenværet så vi får håpe det ikke kommer, for da blir det dårlig med søvn i natt men det er jeg jo vant til det da.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg