Dagen har vært sånn passe bra, vært litt smertefull da.

 

 

 

Jeg har da gjort noe i dag men ryggen sa nei takk til husarbeid, men jeg gikk opp til venninnen min da hun ringte. Hun trengte noe i butikken men så var hun selskaps syk og ønsket noen å prate med, det er alltid koselig å ha noen å prate med da for både henne og meg. I morgen er det min kjedeligste dag i uken, ja det er søndag å den dagen er det ingenting å gjør på hvis det ikke er fint vær for da kan jeg jo gå å bade som alltid er koselig.

 

Kan jo gå turer da uansett vær men det er jo best når det er bra vær, alt er best når solen skinner da ikke sant sommer da skal det være sol.

 

Når det er gråvær og regn da krangler leddene mine og blir stive og smertefulle.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg