Dagen har vært fin, planen er nå helt klar.

 

 

 

Nå har jeg lagt de siste tankene om hvor jeg skal til høsten, ja noen kjenner nok igjen dette bildet fra 2022 er det noen som klarer og gjette hvor jeg skal. Jeg kommer med datoer for avreise senere, sparer som bare det for å kunne bestille billetter for flyreisen til og fra pluss lommepenger.

 

 

Jeg gleder meg til å sette føttene mine på Spansk jord, og ikke minst treffe igjen venninnen min og familien der nede har savnet dem veldig og jeg har tenkt mye på dem.

 

Så ja ikke slå hånden av meg når jeg skriver at jeg har samlet tomflasker for det er penger som går på sparekonto en gang i måneden, finner jeg mye så går det rett inn på konto med en gang gleder meg til vår og sommer nå for da er det mye mer flasker å finne.

 

 

I dag har jeg gått en lang tur fant en del flasker i dag ja over 66 kroner i pant, det er en bra dag nå som vinteren enda ligger med mye snø.

 

Har også vært oppe med venninnen min til gode samtaler over en kopp kaffe, det er alltid veldig koselig bare kunne være seg selv og ikke måtte legge noe filter på det en vil si. Var oppe og handlet for henne, denne gangen fikk jeg 100 kroner for å gå i butikken det er penger som går til sparing til turen.

 

 

Nå er det bare å slappe av og se på tv til jeg sovner, håper det er lyst når jeg våkner for da er det en morgentur på gang.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

11 kommentarer
      1. Gleder meg var der sent på høsten i 2022, det var den første gangen. Ja det blir billig billetter, det skal nok gå bra med sparingen nå som jeg har sluttet og røyke.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Kjempeflott, og så er du flink. Tur til Spania er ikke å forakte, og tenker at venninnen din blir glad når du kommer på besøk. Moro at du finner mye flasker og rydder opp. Penger blir det garantert.
      Jeg er nå bedre av forkjølelsen og bronkiene var betent. Ble satt på penicillin og føler meg langt mye bedre. Hosten har avtatt mye. God helg til deg. Klem til deg fra meg.

      1. Det skal bli godt, jeg gjør så godt jeg kan bedre får jeg ikke gjort det. Jeg gleder meg veldig til det, setter en stor innsats på tomflaske samlingen min er mye penger i det å samle flasker.

        Godt å høre at du er bedre av forkjølelsen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Det er veldig godt å ha noe å se fram til 😀 Håper du finner veldig mange panteflasker 😀

      1. Ja det er fint å ha noe og se fram til, finner en del flasker nå som kommer fram av snøen og det blir varmere i været.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Røyken har jeg ikke rørt siden begynnelsen av februar, ja det er lenge siden jeg har skrevet om røyke slutten. Takk for det.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg