Dagen har vært fin, har badet i dag også det var deilig.

 

 

 

 

Dagen startet med frokost og kaffe som den alltid gjør, og etterfulgt med noe jeg gjør hver morgen å lese noen blogger. Så var det bare å få på seg ett par sko og ta med seg sekken med kaffe og badetøy og legge ut på tur, brukte naturen rundt der jeg pleier å bade til å trene for meg ser ingen på ett treningssenter for det første så er det for dyrt å så er det så veldig mange der på en gang. Nei dit går jeg ikke for min angst setter sperre for det, og da er det bedre å ty til skog og mark for der er det gratis å trene å der er jeg alene.

 

Og etter treningen var det deilig med ett avkjølende bad i elva, det  var friskt og godt deilig å kjenne at jeg faktisk blir avkjølt som må til. Men ble jo varm igjen før jeg kom hjem, så da tok jeg meg en kald dusj.

 

Så har det jo vært noe helt vanlig igjen men der ble det ikke så mye å skryte av, det ble en tomflaske i dag så det ble 2 kroner ja det var ikke mye men jeg ble 2 kroner rikere. Er akkurat ferdig med å lage meg kjøleskap grøt så i morgen blir det god frokost, jeg helt enkelt elsker kald havregrøt med bær  men i morgen blir det uten bær da for det har jeg ikke igjen noe av.

 

Har også skrevet handlelisten til om mandagen, den er ikke helt ferdig enda den handlelisten men det meste er kommet på nå. Tar resten av den i morgen sånn at alt kommer med, må passe på at jeg ikke kommer en krone over budsjettet sånn er det bare.

 

Nå blir det å se på resten av gullruten på tv2.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Så gøy at du har badet da, det har ikke jeg enda. Men føler at jeg må bade i løpet av mai i hvertfall.
      Høres god ut den grøten din…Klem og fin kveld! Kos deg med TV og blogg og sånn..

      1. Det er så deilig med ett bad etter trening, friskt å deilig må jo kjenne at det er kaldere i vannet enn på land.

        Jeg liker ikke varm grøt så da skulle jeg venne meg til å like kald grøt i allefall, lager den kvelden før og setter den i kjøleskapet.

        Jeg skal kose meg med tv og blogg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Klikka jeg på produktene. Gir jo noen kroner i kassa. Treningssenter er dyrt, styrer unna sånne steder. Bedre med trim i skogen, gåturer og frisk luft. Bading i sjø gjør jeg ikke. Da har jeg blitt en ispinne, 😂

      Kjøleskaps grøt med bær på spiser jeg hver morgen. Er nydelig godt. Blir ikke handling her i morgen. Jaggu er mat blitt dyrt. Til høsten får man bomstasjoner og man blir flådd enda mer. Blir bare tannlege og lege man må til som er i byen. De har skrudd prisene i været altså. Klem til deg fra meg. 🥰

      1. Takker for klikkene ja det gir noen kroner i kassa. Treningssenter det holder jeg meg langt unna. Ja det er mye bedre med trening i skog og mark, ja sjøen oppe hos dere er vel ikke det varmeste så det skjønner jeg veldig godt her ligger temperaturen i elva på sånn ca 15 16 grader så det går helt fint. Jeg ble overrasket over hvor godt jeg syntes det var så det har jeg fortsatt med, og mettende er det også. Ja maten har blitt veldig dyr men nå er det tomt for det meste så jeg må faktisk handle i morgen. Ja alt er blitt dyrere glad jeg ikke har bil som må vedlikeholdes og fylle tanken på, og ikke minst bompenger og alt det der men nå blir vel buss og tog billetter dyrere også. Glad jeg bor med gangavstand til byen og alt annet som jeg er med på, ja de skrur opp prisene til ett nivå som ikke er noe enkelt å håndtere for noen.

        Ønsker deg en riktig god kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg