Dagen har vært fin, glad kvelden er kommet.

 

 

 

 

Dagen startet med frokost og blogglesing og en telefon angående det medisinske yoga kurset jeg meldte meg på det starter den 22 april, det er noe jeg gleder meg til for det er noe jeg har hatt lyst til å være med på lenge men ikke har hatt økonomi til det men på senteret så er det gratis så da benyttet jeg sjansen til å være med.

 

Så var jeg på kurs igjen det var kjempegodt og komme på noe jeg trives med, selv om det blåste kaldt så var det deilig å gå en tur og på samme tid skal noe på enden av turen. Da jeg var ferdig med kurset og jeg skulle hjem igjen så hadde det selvfølgelig startet å snø også, nå er jeg lei jeg vil ha vår og sol å kanskje litt varme også.

 

Nå skal jeg lage meg litt mat og se på tv noe som jeg gjør hver  kveld se på tv med andre ord.

 

 

Lag dere en kjempe fin kveld.

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg