Dagen har vært fin den, fisking har det blitt også.

 

 

 

Ja i dag så skulle en tru at det var mer høst enn sommer, har regnet mer eller mindre i hele dag og litt sånn kaldt har det vært også.

 

 

Men det har jo vært ett kjempefint fiske vær da, så gjort som sakt så har jeg vært og fisket i dag. Fikk tre ørret og en abbor, fisk er kjempegodt og jeg kan spise fisk hver dag og så er det den roen jeg finner ved å sitte ved vannet og fiske og se regndråpene treffe vannet. Bortsett den ene timen som jeg satt i en gapahuk for det regnet så forferdelig at jeg hadde ikke lyst til å sitte ved vannet, det faktisk høljet ned i bøtter og spann.

 

Jeg tok meg en fersk ørret og stekte den i panna, sprøstekt fersk ørret med potetbåter og masse agurksalat nam nam sier jeg bare.

 

Nå skal jeg bare slappe av og kose meg med tv, det syntes jeg at jeg fortjener etter en lang og våt dag ute.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Kjekt at du fikk fisk. Kjipt når det høljet ned. Men nå blir det godvær på dere i sør. Sprøstekt ørret er nydelig mat. Særlig det man har fisket selv. Fine bilder du har tatt.
      Blir det tannlegen i morgen? Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er kjempegodt med sprøstekt ørret. Det var jo greit med det regnet for det trengte naturen og vannmagasinene, det været blir som det blir hadde vært fint med litt pause fra regnet nå. Selvfisket fisk er alltid godt for da veit jeg at den er fersk. Takk for at du syntes at bildene var fine.

        Ja jeg skal til tannlegen i morgen gruer meg men det blir bra når jeg er ferdig med det, å får håpe det blir en stund til neste gang.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg