Dagen har vært bra men når det går under 20 grader så fryser jeg jaja sånn kan det gå.

 

 

 

Jeg gjorde det samme som hver mandag om morgenen spise frokost før jeg kommer meg ut døra for å komme meg i butikken, jeg spiser alltid før jeg går å handle inn for uken for da tar jeg ikke med mer enn det som står på handlelappen før så gikk jeg uten å spise og da endte det med en sjokolade som jeg spiste på vei hjem. Så dum skal jeg ikke være mer bestemte jeg meg for, for jeg skulle jo ikke ha den sjokoladen det sto ikke på handlelappen men den ble med for jeg ble så frista og var sulten når jeg gikk i butikken. Slike ting kan jeg ikke bevilge meg lenger sånn er det bare, så ett tips fra meg spis alltid når du skal på butikken for da slipper du å plukke med deg noe som du kan spise på vei hjem det blir jo ikke så mye spart men hver gang du går i butikken så er det jo en del kroner i måneden og ikke minst i året du sparer da.

 

Da jeg kom hjem så satte jeg varene på plass i kjøleskap og frys det som skulle dit resten i tørrvare skapet, så var det å sette seg ned og lese noen blogger over en kopp kaffe og koste meg med det. Så var det å svare noen kommentarer som var kommet inn på min egen blogg, da det var gjort så tok jeg på meg skoene mine og skulle til og ringe venninna mi så kom hun meg i forkjøpet for hun ringte i det jeg skulle ta opp telefonen. Så gikk jeg opp til henne vi skravla om alt og ingenting over en kopp kaffe, så gikk jeg opp i butikken for henne så hun fikk i hus det hun trengte. Så gikk jeg hjem igjen og slappet av for herre min så kaldt det er når det ikke var mer enn 15 grader ute, har jo vært så varmt om dagen så kroppe har jo vent seg til varmen så når det ikke er så varmt lenger så frøys jeg faktisk er jo litt sprøtt og fryse når det er 15 16 grader ute men sånn var det bare.

 

Nå er kvelden kommet så er det bare å slappe av og se på tv og nesten ikke gjøre noen verdensting, det er godt med slike kvelder en gang i blant for nå er jeg faktisk trøtt men det er litt for tidlig å krype til sengs.

 

Lag dere en fin fin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg