Dagen har nå gått mot kveld.

 

 

 

 

Sånn så det ut på morgenturen vår i dag det var veldig hvit og rent og pent og det har blitt veldig mye lysere når snøen var kommet, nå er det også snø på gresset men asfalten er like svart som det er når det regner og da er det veldig mørkt om kvelden. HVA SKAL DU BRUKE DA? Du veit sikkert hva jeg skal fram til jo refleks eller en annen lyskilde så du syntes i trafikken noe ikke alle er så flink til som tenåringer og unge voksne, men den korte tiden det tar og sette en refleks vest eller brikke på seg er vel en vel anvent tid mener jeg da og du syntes i trafikken man får ikke sakt det mange nok ganger.

 

Har vært en del ute på tur i dag noe som jeg syntes er bedre å sitte inne og engste seg for ting som ikke kommer til og skje, når jeg er ute og går tur så får jeg klarnet hodet og kommer på andre tanker og humøret blir bedre. Ellers så har jeg slappet av en del for jeg har vært så tung i hodet i dag, har også vært og handlet for ei venninne av meg og da drakk jeg kaffe med henne og pratet om løst og fast.

 

Har ikke hatt lyst på mat i dag og ikke har jeg vært eller er sulten enda så man får se når jeg blir sulten i dag, kan jo hende at jeg ikke blir det i det hele tatt men jeg skal ta meg en nudelsuppe etterpå uansett for da får jeg i alle fall i meg noe i dag også.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg