Dagen har nå blitt kveld fredag og helg.

 

 

 

 

Startet dagen med frokost og blogglesing, så bar det ut på morgen tur fant noen flasker som kommer godt med. Så gikk jeg hjem igjen scannet noe av søppelen min og gikk ut med den, så ringte venninnen min så jeg tok en tur opp til henne. Skravlet over en kopp kaffe, gikk opp og handlet for henne sånn at hu fikk i hus det hun trengte for i dag.

 

Da jeg skulle gå hjem så startet regnet så våt ja det ble jeg, var bare å komme seg hjem og av med det våte å på med tørt igjen.

 

Nå blir det fredag og tv kveld hva jeg skal se veit jeg ikke, blir det det blir sånn er det med den saken.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Ja helgen har jeg brukt godt til hvile og tur, i dag har det vært ett kjempe fint vær også.

        Ønsker deg en kjempefin søndagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg