Dagen har gått over til kveld, har da gjort noe i dag tror jeg.

 

 

I dag tidlig så gikk jeg på butikken ja veldig tidlig, gikk hjemmene fra klokken 06.30 da er jeg framme i butikken når de åpner. Var veldig flink i dag handlet alt jeg skulle til under 300 kroner ja langt under, så jeg syntes jeg var veldig flink for 150 kroner så har jeg handlet alt jeg trenger i mat for en uke.

 

Så var jeg på en lang å fin tur på formiddagen kaldt men deilig, så da jeg var på tur hjem så ringte jeg til venninnen min for å høre om hun ønsket besøk. Det ville hun så da tok jeg en tur innom henne tok en kaffe kopp og vi skravlet litt om løst og fast, hun skulle ha noe i butikken i dag så da gikk jeg opp og handlet for henne så hun fikk i hus det hun trengte. Så gikk jeg hjem igjen tok meg en strekk på sofaen, deilig når en var oppe før sola i dag.

 

Nå sitter jeg og ser på håndball i dag også jeg, er faktisk fint å se  hva slags motstand det norske laget får i kvartfinalen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Hei.
      Oi det var tidlig. Men bra for da er det vel lite folk. Om å være forsiktig.
      Du får ha en fin kveld.
      Klem fra mæ

      1. Er vant til det pleier å gjøre det hver mandag med eller uten corona i verden, hater når det er mye folk stå i kø handle i kø det gidder jeg ikke. Ja er forsiktig går da for da er det meg og de som jobber i forretningen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg