Dagan flyr fort og man klarer nesten ikke å henge med.

 

 

 

Ja som dagan flyr og vi klarer knapt og henge med, men om morgenen er den tiden på døgnet som jeg har god tid. Da sitter jeg og leser en del blogger og tar morgen kaffen og koser meg med det, pleier også og svare på kommentarer men de siste dagene så har jeg hatt veldig god tid til å lese andres blogger for det har ikke vært noen kommentarer og svare. På morgenen i dag så skrev jeg ett innlegg som det ikke gikk å få postet, er det flere som hadde problemer med det i morgentimene i dag? Har tenkt litt tanker rundt hvordan man skal man få flere lesere, føler meg kastet ut i mørket helt alene som vanlig det skal bli litt annet enn min kjedelige hverdag for den er ikke så spennende å lese om da det er sakt så er dette en hverdagsblogg pluss en altmulig blogg.

 

Det er veldig kjedelig og jobbe fram tre innlegg om dagen hvis man ikke skal få mer enn femti til åtti lesere per dag, jeg skal fortsette som jeg pleier med noe attåt jeg tar ikke å endrer alt på en gang men sakte med en sikkert. Skal teste ut og se hva man kan få lesere på, men det er ikke enkelt når man ikke er synlig på noen måter. Dermed sier jeg hurra for disse facebook gruppene man kan dele innleggene sine på, det er derfra jeg får de fleste hvis ikke alle mine lesere fra og det er mine faste gode lesere som kommer fra disse gruppene får jo ikke noen fra forsiden til blogg.no tror jeg.

 

Nå får jeg slutte av dette innlegget med og takk alle dere som er innom og ønsker dere hjertelig velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg