Da var turen over og jeg skal slappe av litt.

 

 

 

 

Jeg er nå hjemme igjen etter en kjempe fin tur i parken og litt til, fant utrolig mye tomflasker måtte faktisk gå innom den søndagsåpne REMA 1000 som vi har i byen for å pante dem for jeg klarte ikke å få buret det hjem hadde for lite poser med meg. Det ble jo en del kroner av det også så det gjør jo ingenting at jeg måtte få dem pantet før jeg gikk hjem sånn ca 150 kroner til sammen ble det, fulle folk mister jo andre ting også fant 200 kroner i kontanter også de kommer godt med.

 

Nå skal jeg faktisk spise litt før jeg legger meg litt ned for å slappe av, setter på tv og kikker litt der om det er noe å se på.

 

Statistikken på bloggen er blitt borte er det flere enn meg som har det problemet, eller er det bare meg som dette skjer med titt og ofte utrolig kjedelig er det men det får jo bare gå sin gang.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Å plukke flasker kan vær lønnsomt. Ser faste flaske plukkere her i byen.
      Ha en fin kveld.

      1. Ja det kan det og jeg har faste steder som jeg pleier å gå pluss litt til, fant alt på en halvtime og hadde med meg en del hjem også så det skal jeg ta med når jeg går og handler i morgen tidlig.

        Her blir det fotball i kveld Rosenborg skal spille kamp hjemme mot Sandefjord hvis jeg ikke husker feil.

        Ønsker deg en kjempe fin søndagskveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg