Da var jeg inne igjen etter turen, venter nå på fotball kamp mellom Rosenborg og Strømsgodset.

Reklame | ELLOS.

 

 

Det ble en fin tur selv om det er kjedelig å gå tur helt alene, men det var veldig fint vær og mye fin natur.

 

Nå sitter jeg og venter på fotball kamp mellom Rosenborg og Stømsgodset som skal spilles i Drammen denne gangen, jeg skal ikke til Drammen for å se den kampen selv om det ikke er langt unna her jeg bor. Men i disse korona tider så vil jeg ikke ta toget selv om det bare er en halvtime, det skal jeg til neste år når de kommer hit ned igjen . Ja det er vel noen som syntes det er rart at jeg holder med Rosenborg, det syntes ikke jeg jeg har holdt med dem siden jeg var 12 år gammel så det er noen år det da.

 

Nå skal jeg lage meg litt mat før kampen starter i alle fall så starter før kampen klokken 17.55 på tv N og er ferdig klokken 20.00, middagen må jo være ferdig til kampstart sånn at jeg kan følge med på kampen og kose meg med mat.

 

Ønsker dere alle en kjempe fin søndagskveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

 

Björn Borg//adidas Sport Performance//Tretorn//adidas Sport Performance

4 kommentarer
    1. Bra du hadde en fin tur.
      Ble det tomflasker på deg, eller har alle “rydda” etter seg selv i helga 🙂
      Jeg er ingen fotballfan, men har ei mor, som er Rosenborg-patriot så det holder 😀
      Her har det vært en meget still og rolig søndag. Har “bare” vaska litt klær. (Men det må gjøres, det også)
      Ha en fin søndagskveld med fotball og mat.
      (Ps. nå må vi få “klikka” deg opp på 1.sida igjen 🙂

      1. Ja det ble en del tomflasker i dag også, gikk jo bevist der jeg pleier å finne flasker i dag så fant jeg to poser ferdig plukket. Er jo bra at din mor er Rosenborg- patriot. Å jeg må ned i vaskekjelleren og hente klærne som jeg satte på i dag når jeg skulle gå turen hadde jeg helt glemt takk for at du skrev at du hadde vasket klær ellers så hadde jeg helt glemt min klesvask.

        Ha en riktig fin søndagskveld du også. Pizza og fotball passer jo sammen. Nå er maten ferdig og kampen starter så klærne får jeg hente i pausen.

        Hadde vært moro og komme opp på første siden igjen.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja jeg koste meg virkelig med både maten og kampen og det ble faktisk poeng deling for det ble uavgjort 3-3.

        Ønsker deg en fin kveld videre.

        Kjempe klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg