Da har jeg vært hos legen i dag.

 

 

 

Ja  da har jeg vært hos legen i dag, jeg fikk sagt det jeg ønsket framover når det gjelder hjelp til opptrening og alt det der.

 

Men da jeg våknet på morgenen i dag så hadde jeg feber og vondt i hele armen, så hun ville ta en CRP prøve og den var vist vel for høy men hvor det veit jeg ikke for jeg spurte ikke. Så det ble en antibiotika kur på ti dager  grunnet en betennelse en eller annen plass i kroppen.før jeg skal tilbake å ta en ny slik prøve er den fin så skal vi prate om videre løp  med opptrening av armen,  Så ja der tok jeg ett stort grep når det gjelder å stå opp for meg selv og ta den plassen som jeg trenger tror jeg da, så ja i  nå er jeg ganske stolt av meg selv med god grunn syntes jeg da.

 

Lag deg en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

18 kommentarer
      1. Ja da er jeg i gang og den antibiotika kuren måtte til men veldig kjedelig, og så er jeg i gang med å få det jeg har krav på av opptreningen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Var veldig godt at jeg tok og fikk meg time hos legen og fikk startet den antibiotika kuren og fikk startet i dag, takker så mye for det.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Det er jeg også for dette var ett stort skritt å ta.

        Ja veldig greit å få bukt med den infeksjonen som er der ett eller annet sted armen er veldig varm og øm så det er nok i den det sitter i. Takker så mye.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det er jo viktig å stå opp for meg selv det er vanskelig til tider men jeg må jobbe videre med det. Takker så mye for det.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. God morgen. Herlig at du står opp for deg selv og tar litt plass. Antibiotika må man ta har man en betennelse i kroppen. Her på morgenen måtte man ringe tannlegen, og time kl 13. Den knekte tannen volder problemer. En skarp kant av tanna stikker i tunga. Sår og vondt. Synes jeg ser tusenlappene flyr ut av vinduet.ha,ha. Ønsker deg en riktig god bedring. Klem til deg fra meg.

      1. Ja antibiotika må man ha for å få bokt med betennelsen som er der, ett stort skritt for meg er sikkert ikke så stort for mange andre.

        Blir nok godt å få ordnet den tanna så du slipper sår og vond tunge. Det er en dyr fornøyelse å gå til tannlegen, ja jeg ser for meg det samme hver gang jeg skal til tannlegen og psykologen.
        Takker for det og det samme til deg når det gjelder den tanna.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. God bedring Aud Marit.Det blir bedre nå skal du se.Håper du får en knallfin dag,du fortjener det nå syns jeg.🪻🌷🌹⚘️🙂

      1. Takker så mye, det blir nok bedre etter hvert har en trenings runde eller ti med den hånda.

        Dagen min blir nok bra den, ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    3. Det er fint at du klarer å kvitte deg med forestillingene du har om at du ikke har krav på noe eller fortjener å få hjelp. Du er norsk statsborger, du betaler skatt og har som alle oss andre krav på helsehjelp. Husk å tenke logisk – selv om det er vanskelig når angsten herjer.

      Men ikke bli aggressiv ovenfor helsepersonell og tro du vet bedre enn dem. Hva du “ønsker” er ikke nødvendigvis det riktige. Du må lytte til hva folk sier til deg når deres jobb er å hjelpe. Det er heller ikke lurt å hisse seg opp i butikker eller på apotek når ting ikke går akkurat slik at har sett for deg.

      1. Har blitt litt bedre til det nå men enkelt er det ikke for å si det sånn, men jeg prøver å ta små skritt i riktig retning.

        Hæ jeg veit jo at jeg ikke skal bli hissig på helsepersonell, hører jo på dem for jeg veit jo ikke bedre enn dem jeg la bare fram ønsker som jeg hadde lest om og tips fra andre.

        Jeg hisser meg ikke opp i butikken og apoteket ikke hva jeg veit, har de ikke det jeg trenger så er det bare å gå ett annet sted.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    4. Holdt på å skrive “flink jente”! Du er ei tullehøne som tror at alle andre er så mye mere verdt enn du! Klem til deg! Og god bedring!

      1. Er kanskje ei tullehøne som tror det men sånn er det bare jeg tror det bare ikke jeg mener det. Takk så mye for det.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Takker så mye, jeg skulle til legen for å legge opp en plan framover, men så ble det antibiotika til å starte med.
        Er noen ganger veldig vanskelig å se det selv, så takk for fine ord.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg