Da har jeg gjort noe jeg har skjøvet foran meg.

 

 

 

Ja jeg har bestilt gravstøtte til min mors grav er gjort i dag, ja hun ble begravet 24.01 så det er nesten åtte måneder siden begravelsen. Jeg har skjøvet det foran meg for det er noe som jeg har tenkt på lenge men jeg har ikke gjort noe før i dag, det har vært mye fram og tilbake, men i går kveld så fant jeg en jeg syntes var fin og på samme tid billig ja alt er jo relativt men 15900 var faktisk den billigste og den var fin med skrift blir det 16440 kroner.  Jeg har lært av min mor og være sparsom for vi har aldri hatt mye å rutte med når det gjelder penger, så dette er jo helt i hennes ånd å gå for det billigste og det var jo det jeg gjorde syntes jeg da.

 

Bare for og si det slik så har jeg ønsket og hedre henne med noe som var fint men det måtte jo passe lommeboka også som hun alltid sa, og så ble det gjort også har ikke fått tatt noe bilde av det for den er jo bestilt i dag så bilde kommer senere. Jeg tenkte på en ting til å det var at mine barn ikke behøver og tenke på gravstøtte når jeg går bort for det er plass til ett navn til, selvfølgelig da den tiden kommer for jeg lever i beste velgående og har tenkt til og gjøre det i mange år til.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg