Da er nok en kveld gått mot natt.

Reklame | Bobbleroom.

 

 

 

 

 

 

Nå er nok en kveld gått mot natt, nå skal jeg hvert øyeblikk finne senga. Skal tidlig opp i morgen for å handle inn for uken så jeg blir ferdig med det, har også tenkt å ta meg en tur på bymisjonens kaffe å kose meg alene. Det gleder jeg meg faktisk til, skal prøve å huske å ta bilder noe som jeg er flink til å glemme. Så skal jeg lage ett innlegg fra det kaffe besøket, med mer i morgen.

 

Nei nå skal jeg krype innunder dyna, ta en titt på baksiden av øyenlokkene og komme meg inn i drømme verdenen.

 

Med disse ordene ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

 

 

Happy Holly//BUBBLEROOM//Happy Holly

10 kommentarer
    1. God morgen, håper du fikk sove godt i natt. Og at været er bedre sånn at du kommer deg på handling og til Bymisjonen. Klikket på produktene, den stripete buksa var fin men ikke helt min stil.

      Fikk sett på Skal vi danse i reprise i går, i tillegg til Farmen. Ho som tapte tvekampen velger nok Karianne til Storbonde i kveldens episode. Vi får leve i spenning til da!

      Ha en nydelig dag og klem fra nord.

      1. Jeg har sovet som bare det i natt. Å været er mye bedre enn i går ser solen så lenge det varer, men det er bra vær så lenge det ikke regner.

        Handlingen er jeg ferdig med for lenge siden, gikk i butikken klokken 08.30 liker å gå i butikken tidlig.

        Takk for klikkene skal gå på kafeen etterpå, nå skal jeg svare på noen kommentarer.

        Så ikke farmen i går, fotballen var mer spennende.

        Vi får leve i spenning til i kveld.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

        1. Jeg tok feil, Farmen er i morgen.. Fotball ser jeg ikke på. Men skjønner dem som er fan. Bra at været er mye bedre i dag!

          1. Ja det er i morgen, jeg er fan av fotball og håndball men også vintersport. Kan vel kalles sportsidiot følger med på all sport.

            Ja nå skal jeg snart på tur til byen.

            Klem fra meg til deg.

    2. Så godt å høre at du gleder deg til kafebesøk!! Håper du virkelig koser deg der!

      Ha en fin mandag!!

      1. Ja jeg gleder meg, skal gå nå snart. Ja gjett om jeg gleder meg, bare det å sitte der og se på folk. Å spise litt og drikke kaffe, har ikke drukket en kopp enda bare for å kose meg litt ekstra.

        Ønsker deg en kjempefin mandag.

        Klem fra meg til deg.

    3. Håper du har hatt en vellykka tur og kost deg med kaffe, er det en plass som har åpent hver dag? Ha en fortsatt fin dag, klem fra Stavanger 😍

      1. Jeg hadde en kjempe fin tur og koste meg veldig med kaffen, det er åpent der på hverdagene.

        Ønsker deg en kjempefin mandagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    4. Hei.
      Håper du har koset deg i dag.
      Fått handlet og drukket kaffe.
      Ha en fin ettermiddag
      Klem fra mæ

      1. Ja jeg har kost meg noe så veldig i dag, kom ikke hjem før klokken 17.00 men har ikke vært innom bloggen før nå.

        Jeg har fått handlet inn det jeg trengt, vært på kafeen og koste meg så mye at jeg valgte å gå meg en kjempe lang tur.

        Ønsker deg en kjempefin mandagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg