Da er jeg akkurat kommet inn etter morgenturen.

 

 

 

Har vært ute på en lang og fin morgentur  med en vri, var innom ei venninne av meg og der satt vi og skravlet om altmulig og det er så kjempe koselig. Det er godt og ha noen som ønsker å ha meg i sin omgangskrets, det er ikke så mange av dem har man en så er man ikke venneløs og det er jammen godt og ha en som gidder og høre på hva jeg har og si også.

 

Var også innom bingoen her i byen jeg gikk hjem før de startet bingoen, men jeg gikk ut av lokalet med 2000 kr mer enn det jeg hadde når jeg kom. Vant på et side spill de har da er det bare og ta ut og gå derfra, er jo ikke hver dag jeg er innom der men det er greit og vinne de gangene man er innom og det før alt begynner.

 

Nå skal jeg ta å legge meg på sofaen og se på tv og kose meg med det en stund, for man har ikke så mye energi om dagen men det bedrer seg vel etter hvert det også får en håpe.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg