Da er det kveld og helgen er her igjen.

 

 

Det er nå faktisk fredagskveld igjen å helgen har kommet igjen, jeg syntes ikke det er så lenge siden forrige helg tiden går jo så kjempe fort. Nå har jeg sett på gullrekka på NRK å nå skal jeg snart se på senkveld med Helene og Stian, ser enda litt på LINDEMO skal snart over på tv2.

 

Ellers i dag så har jeg ikke gjort stort tatt det helt med ro og gått en del tur med Elvis, det har regnet mest parten av dagen. Jeg har ikke så mye å foreta meg nå som det bare er meg og Elvis igjen før så var vi jo på besøk hos min mor, hun døde i januar i år men det er rart å bli igjen uten henne. For nå er det ingen som jeg kan gjøre ting og tang for og med, jeg er faktisk blitt helt alene og til tider er det veldig vanskelig og få noe ut av hverdagen og når hun levde så var jeg til nytte for noen og også viktig for noen. Det er jeg faktisk ikke lenger så hva skal jeg få fylt dagene med, jeg har jo bloggen og dens lesere men jeg kan jo ikke skrive alle mine vonde tanker på bloggen og øse det utover dere som er mine lesere.

 

Jeg veit at en del av dette innlegget ble veldig dårlig sammen heng med overskriften min men sånn blir det noen ganger.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg