Da er det denne tiden på døgnet at alt av tanker starter og kverne rundt.

 

 

 

 

Dere får tenke hva dere vil om dette innlegget for dette blir ikke det vanlige natta innlegget, for i kveld har det kvernet mange rare tanker i hodet mitt så dette kan bli en lang natt eller kanskje ikke en veit jo ikke. For det er tankene som surrer rundt som bestemmer det, så derfor skriver jeg dette innlegget sånn at jeg får luftet noen av tankene.

 

Jeg har i hele dag gått rundt å følt meg som noe som ikke hører hjemme i samfunnet, ja det hører sikkert dumt ut men jeg føler meg som ett utskudd som ikke er verdt noen verdens ting enda jeg veit at det er helt feil men når de tankene kommer så er det ikke enkelt å underkue de tankene. Da går jeg meg en lang tur og ser på de hestene som jeg pratet og koste med for de forstår meg tror i alle fall jeg, det er vel noen som tror jeg er gal som tror at dyr forstår men de får meg til å tenke på noe annet og så sier de ikke imot og ikke mobber de meg heller.

 

Jeg skulle ønske at mennesker kunne oppføre seg litt på samme måte, ikke det at de skal oppføre seg som dyr men litt mer forståelse ovenfor andre.

 

Nei nå får jeg avslutte dette innlegget med å ønsker deg en riktig god natt og sov godt, det skal jeg også prøve på for ellers så blir natten lang og dagen i morgen blir enda lengere.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Det er vonde tanker og stri med, men husk at vi som leser deg betrakter ikke deg som utskudd.Nå er jeg inne i tredje natt med få timers søvn. Tankene kverner i hodet og da står jeg like godt opp. Håper du får sove, slik at dagen kan bli bra. Klem fra nord.

      1. Huff da vondt og lese at du ikke har fått en god natts søvn på tre netter, ja når tankene kverner i hodet er det like greit å stå opp. Jeg sov rimelig godt i natt, dagen har vært sånn passe bra til nå.

        Klem fra meg til deg.

    2. Jeg kan ikke tro at noen har onde intensjoner i kommentarene i bloggen din. Det kan være at folk kan ha andre tanker og meninger og det må de jo også ha lov til. Alle er jo ikke enige om alt. Når en blogger har åpent kommentarfelt inviteres det til reaksjoner og det blir farget av alle ulikhetene vi er som mennesker. Ingen er like. Vi må huske at folk er sårbare, også de som legger igjen kommentar. Husker du behandlet ei dame litt røft fordi ho kalte deg pensjonist i stedet for trygdet. Du lagde eget innlegg og bortimot hang ut dette mennesket pga det. Skjønte ho ble lei seg fordi ho ikke mente det sånn. Håper vi alle kan ha omtanke for hverandre for jeg tror ikke noen har onde hensikter.
      Du har mye plager og det er ikke greit for deg. Vi er mange som har vårt å stri med både med i hverdagene med både helse og økonomi. Jeg planlegger innkjøp men må spare og vente til jeg har råd til det. Skulle hatt nye pcbriller og lesebriller men det går ikke på ei stund. En spleis vil jeg ikke utsette meg for så jeg sparer i stedet.

      1. De verste kommentarene ser heller ikke livets lys i mitt kommentarfelt, og det innlegget var ikke myntet på noen det var flere kommentarer den dagen som omhandlet det samme teamet så det ble litt for mye for meg også. Og det var mange av dem som gikk på meg som person er det greit da, ikke for meg så de postet jeg ikke så de fikk dere ikke lest. Men jeg får si unnskyld en gang til til den personen som sendte den kommentaren, for det var ikke vondt ment.

        Skal aldri bruke spleis mer så bare ta det med ro, som jeg skrev i det innlegget om den siste spleisen min at dette er siste gangen jeg skal bruke spleis lenger.

    3. Tanker kommer og går! Håper du har fått snakket litt ut om dine tanker til din venninne også eller hestene. Hester er kloke dyr! Fin fin kveld til deg. Klem.

      1. Ja de kommer å går disse tankene men de kommer veldig sterke om kvelden litte passende det da. Om mine tanker har jeg pratet litt med venninnen min men mest med de vakre hestene. Ja hester er kloke dyr og så sier de ikke så mye imot en.

        Ønsker deg en kjempe fin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg