Da er denne dagen gått over til kveld, har handlet litt i dag.

 

 

 

Ja fikk handlet inn litt ikke alt for jeg måtte betale noen regninger, ja jeg måtte betale regningene så det ikke gikk for langt. Så jeg prioriterte dem ja si hva dere vil men sånn er det, betaler du ikke til tiden så blir den regningen dobbelt så stor enn den var i utgangspunktet tro meg jeg har vært der.

 

Er ikke for å klage men det er kalde fakta men det går helt fint, det må det jo bare og jeg er vant til å ikke ha så mye så jeg har lært meg til å leve slik det siste året og lenge før den tiden.

 

Sånn nå skal jeg over til noe annet, ja jeg har vært og badet i dag også deilig vann gleder meg til det blir litt kaldere i vannet.

 

Nei nå skal jeg avslutte dette innlegget så jeg ikke skriver meg langt ned i sørpa, men jeg skulle inn på bloggen til Mette Ask i ettermiddag men der var alt hun hadde skrevet borte ikke ett innlegg på bloggen så hun har nok slettet bloggen sin. Det syntes jeg faktisk er synd.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg