Da er alle gjøremål gjort i dag.

 

 

 

På morgenen i dag så var jeg og handlet inn litt mat så nå er jeg ferdig med det, for jeg måtte hjem og betale regninger så de er unna gjort betalte med glede å skrekk å gru for nå må jeg vente til mandag igjen for å handle inn hvis en går tom for noe.

 

Er ikke helt i for i dag gjør vondt å puste og hoste, men jeg  må jo ikke  klage på det for andre har det verre enn meg. Når noen sier noe slikt til meg så pleier jeg og svare hva hjelper det meg, jeg skal ikke gå til legen for der henger de seg opp i blodprøvene som ble tatt i oktober. Er jo ikke dem jeg lurer på å vil ha hjelp til, så da gjør jeg ikke det.

 

Har også vasket leiligheten så det er rent å pent i tilfelle jeg trenger hjelp, for jeg slipper ingen inn i min leilighet hvis jeg ikke har fått ryddet og vasket. Føler jeg ikke har det bra nok hjemme til å ta imot besøk, sånn er det med den saken og det er også derfor jeg ikke viser noen bilder fra leiligheten.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Tusen takk. Var noen som var innom her og den ene mente jeg skulle gjøre det litt hjemme koselig, da fikk jeg en knekk i selvtilliten min. Jeg hadde stått på hode og vasket å ryddet i flere timer, fra da fikk jeg det for meg at jeg ikke har det bra nok.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Hei igjen 😊 Det var da litt småfrekt sagt … at du må ha det mer hjemmekoselig. Du må prøve å ikke bry deg. Jeg har et hus som vi skal leve i. Det viktigste er at det er reint der. Og så kjøper jeg av av og til en bukett med blomster på Rema (billig), eller tenner et lys. Ha en fin dag 😊

      1. Ja det var småfrekt og sårende sagt, som du sier så skal det vel syntes at det er noen som lever å bor i leiligheten.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg