Blir ikke noe problemer med å sove, så nå skal jeg snart finne senga.

Reklame | EMP.

 

 

 

 

Etter en slik natt som jeg hadde natt til i dag håper jeg det er lenge til neste gang, for en natt uten søvn er jo greit men flere etter hverandre nei takk. Det sa jeg også på legevakta så jeg fikk noe med meg derfra som jeg kan sove på hvis det skjer igjen, skal ringe legen min i morgen eller på mandag for å få henne til å fornye resepten på de nye smertelindrende medisinen og noe å sove på.

 

I natt trenger jeg dem nok ikke for nå er jeg så trøtt og sliten at jeg ikke klarer å holde øynene mine åpne lenger.

 

Så med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

Pamela Mann – Original Red Tartan -Tights – flerfarget//Star Wars – BB-8 -Vekkerklokke – multicolor//Star Wars – Millennium Falcon Sketch -Kopp – hvit

2 kommentarer
    1. Samme problem med det popup bildet, men sikkert jeg som kom borti noe. Godt at du ikke skada deg da du falt. Piggsko man skulle hatt på glatta. Håper du fikk en god natts søvn. Klem til deg fra meg.

      1. Uff da. Ja det gikk helt fint det, hadde pigger men det sklei like godt for tynt lag med is oppå asfalten, piggene tok ikke for de hadde ikke noe å ta tak i.
        Jeg sov som en stein i hele natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg