Ble vist noen timer på øyet i ettermiddag og kveld.

 

 

 

Jeg la meg på sofaen klokken sånn rund 17, 30 og jeg sovnet vist helt å holdent, la meg ned på sofaen med tv på og ikke slått på ett eneste lys. Å når jeg våknet igjen så var det stummende mørkt og helt stille, tv`n har slik funksjon at den slår seg av etter en vis tid, jeg måte famle meg rundt i mørket i stua for å få slått på lyset.

 

Nå vil det vise seg om jeg får sove til natten, det er jo min egen skyld at det gikk som det gikk med å slappe av bitte litte grann men å sove i hele 4,5 time på kvelden så ødelegger en jo natte søvnen men det får jeg ta når den tiden kommer.

 

Nå sitter jeg her og glor og skriver dette innlegget til dere, og det har jeg planer om i noen timer til så jeg kanskje blir trøtt igjen kanskje gå meg en liten tur rundt kvartalet sånn at jeg får litt frisk luft.

 

Takk for at vi stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Lurer på om du fikk sove i natt siden det ble noen timer på sofa? Hender jeg slokner på sofa men jeg våkner som regel etter en time og sitter lenger oppe før jeg tusler i seng.
      Var problem med å kommentere her, så håper det går i dag. Var godt å lese at du hadde en flott samvær med sønnen. Klem til deg fra meg.

      1. Ja jeg fikk sove i natt men det ble seint, sovnet ikke før klokken var 03.00 men da sov jeg som en stein.

        Var det trøbbel med å få kommentert i går også, jeg veit ikke hva som gjør det synd men alt er som det skal på innstillingene i allefall.

        Ja jeg hadde ett kjempefint samvær med sønnen min vi koste oss veldig.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg