Ble en svømme/bade tur i dag, solen skinner og det har vært varmt i dag.

 

 

 

På dette bildet så er det en del strøm i vannet så jeg bader ikke her men lengere opp, der har jeg funnet meg en perle av en strand som jeg faktisk har helt alene. Ja jeg er kjempeglad for det for alle andre strender her i byen så soler man seg i kø og bader i kø alt man skal må man gjøre i kø, å det er ikke noe for meg jeg liker å kunne gjøre hva jeg vil når jeg vil og ikke når det er så mange at man må reise seg opp synkront.

 

Tidlig på morgenen så var jeg ute og gikk meg en tur og fant noen tomflasker, de kan stå i boden til jeg får noen sekker til det er sparingen min haha.

 

Nå skal jeg snart gå meg en tur bare for å få meg litt luft, det trenger vi alle sammen en gang i blant. Eller hur får håpe det ikke bare er meg, for da er jeg mot strømmen der også haha.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg