Ble en fin dag selv om det var en del regn.

 

 

 

Nå begynner jeg å bli dritt lei regnvær men skitt la gå, får jo ikke gjort noe med været så da får jeg bare gjøre det beste ut av det som det er.

 

Har vært ute og gått en tur i dag også det var godt det, var en tur oppe hos venninnen min for hun ringte meg og trengte noe i butikken og det er noe jeg hjelper henne med med glede. Var på kafe i dag ikke en gang men to ganger tenk det, to ganger på en dag er ikke daglig kost så nå blir det en stund til neste gang tenker jeg da.

 

Var på bymisjonens kafe her i byen, er ett veldig koselig sted og god og billig mat og kaffe er det der også. Må jo støtte dem med noen kroner så da var det veldig koselig at det er veldig god mat der også.

 

Nå sitter jeg og skriver dette innlegget til dere og ser på sommerhytta på samme tid, så det kan jo bli noen skrivefeil håper det ikke det blir så mange av dem.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Å tusen takk jeg syntes også det ble.

        Ja jeg koste meg begge gangene i dag, alltid koselig å gå opp til venninnen min.

        Ønsker deg en riktig fin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg