Ble en del lyn og bulder og brak her, så derfor sen oppdatering.

 

 

 

Her har det vært litt av vært vær i dag først på morgenen en regnskur uten sidestykke og så sol igjen, så på ettermiddagen og kvelden har det lynet og tordnet så inn i h….. det ga seg jo til slutt ja for en halvtime siden. På formiddagen i dag så var jeg oppe hos venninnen min og skravlet litt, så var det en tur ut å handle litt for henne igjen. Ja jeg gjør det med stor glede, for da føler jeg meg til nytte for noen en liten stund. Nei skal ikke klage mer om det men føler meg bare som ett nummer i det store samfunnet vi lever i, ja en del av en statistikk jeg skulle ønske jeg ikke var i ett nummer i psykeratrien. Jeg må bare unnskylde skrivefeilene dere får bare ta det  som det er, er litt sliten av varmen det er som i en badstue i hele leiligheten sånn er det bare.

 

 

Nå skal jeg bare ta livet med ro å håpe at det ikke blir mer torden i kveld, for det er ett vær jeg hater og er livredd.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg