Ble da gjort noe i dag også veit ikke om det var så fornuftig det som er gjort.

 

 

 

Ja nå er dagen snart slutt og noe har jeg fått gjort noe, veit ikke om det er så mye fornuftig men der får jeg vel sette skylden på varmen. Jeg er nå snart på vei til soverommet for nå er jeg så trøtt og sliten, ja det er vel snart på tide å krype under dynetrekket igjen.

 

Ja det er ikke mennesker varmen slår totalt ut i dag på dagen var det ikke mye veps å se, men når kvelden kommer gud hvor hissige de er spør du meg. Jeg er ikke noe begeistra for vepsen av sine årsaker er allergisk mot dem og deres stikk , så det er en årsak til at jeg blir panisk når jeg får en veps i min nærhet.

 

Med disse ordene  ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Håper du fikk sove i natt? Man blir vel slått ut av varme også tenker jeg. Vepsen får bare holde seg inne. Fikk en inn her i stua, henta fluesmekkeren og et glass. Vips fikk jeg den inn i glasset og slapp den fri. Men det er den eneste jeg har sett her. Verre med kleggen som jeg blir sprø av. Gråværet fortsetter og det regner ikke akkurat nå. I går var det 11 grader. Ikke rart at kroppen verker og man er luta lei. Får fortsette å spare til en sydenbillett. Ha en fin lørdag. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg fikk sove etter hvert i natt, tar litt tid men da jeg først sovnet så sov jeg godt. Ja man blir satt litt på sidelinjen i denne varmen. Det gjør vist vepsen også, jeg håper vepsen holder seg ute jeg da vil ikke ha den inn. Ja kleggen og myggen er det vel mer av hos dere, det har tatt seg opp med denne myggen og kleggen her også plagsomme er de.

        Skal prøve å sende litt sol og varme opp til dere, for det hadde dere virkelig fortjent.

        Ønsker deg en kjempefin lørdag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg