Bilder som ikke kom på bloggen i går, fikk noen fine i dag så jeg valgte å vente til i dag.

 

 

 

Her er det bilder fra den tyngste dagen i mitt liv, min mors begravelse jeg tok noen før selve begravelsen.

 

Kommer flere nå både før og etter begravelsen, bilder jeg aldri trodde jeg måtte dele med dere men slik ble det.

 

 Dette er kransene fra meg og min bror og hans samboer.

 

  Her har vi alle blomstene, også roser som alle hennes barnebarn la på kista for vi senket kista hennes søsters barnebarn la også en rose på kunne jo ikke gjøre forskjell på alle barna som var der.

 

Takk for at dere stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

10 kommentarer
    1. Trist. En er aldri voksen nok til å miste mamma’n sin. Jeg var bare 28 da min mamma døde … og det er skrekkelig lenge siden. Kondolerer til deg. <3

      1. Ja det er veldig trist. Blir ikke noe bedre med årene å miste sin mamma, de siste årene så har hun vært på sykehjem hun var jo ikke så gammel heller hun var jo ikke mer enn 71 år, selv er jeg 49 år men som du sier man blir aldri for voksen når det gjelder hvor trist og vondt det gjør å miste mammaen sin.

        Klem fra meg og Elvis gutten ( hunden min )

      1. Ja det kunne ha vært bedre, men en får ta tiden til hjelp er jo ikke noe annet og gjøre. Kondolerer til deg og dine, håper det går sånn nogenlune med deg og dine er vondt og miste noen uansett om de er gamle eller unge.

      1. Tusen takk. Det går sånn passe greit, har ikke fått til og sørge enda men det kommer vel. Savner henne veldig men man får ta tiden til hjelp, så går det bedre etter hvert. Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg