Bilder fra dagens tur mellom regnbygene.

 

 

 

Det ble en fin tur i vinden hva gjør vel det om det blåser litt bare solen skinner, er ingen god fotograf men noen nye bilder ble det.

 

Det blåste veldig men solen varmer enda men høsten er kommet, det er veldig kaldt på morgenen i alle fall da jeg går ut. Plukket med meg noen tomflasker som jeg fant på min vei det er noe jeg ikke kommer til å slutte med, som noen sa en gang de to kronene hadde jeg ikke da jeg gikk hjemmefra og ikke minst så fjerner jeg plast og metall fra naturen også.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

9 kommentarer
      1. Ja det er kjempegodt at solen fortsatt varmer, håper høste blir lang å fin og snøen lar vente for jeg vil ikke ha snø den ene dagen og regn og hålke den andre dagen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Først og fremst vil jeg si for noen kule briller! De kledde du godt. Er viktig å kunne se godt. Du gjør en god jobb med å samle inn flasker. Det ligger mye slengt både her og der. Noen kroner blir det også av det, og naturen må vi ta vare på.
      Var ute i går og synes det var bikkjekaldt. Brr.. Ønsker deg en fin dag.Klem til deg fra meg.

      1. Takk så mye det var de jeg likte best og var billigst, ja det var godt å kunne se klart igjen. Disse flaskene ligger over alt så det er greit å plukke dem med seg, ja noen kroner blir det også og det er jo bra og den naturen vår må vi passe på.

        I dag har det regnet en del men ut på tur må jeg bare, blir jeg våt så blir jeg våt bare å få på seg noe tørt igjen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Du er flink til og komme deg ut i all slags vær. Og flott at du finner noen kroner på din vei også. Fine briller har du fått deg nå og det vil jeg tro gjorde godt for synet ditt. Er bare trist at du må ha spleis for og oppnå det som du trenger. Men er godt og lese at det er noen snille lesere som hjelper deg med noen kroner og mat. Ønsker deg en fortsatt god dag Aud Marit.

      1. Jeg må ut for å komme meg blant andre for det er det lite av ellers, ja det blir en del kroner ut av de tomflaskene etter hvert.

        Takk og ja det hjalp veldig på synet, når jeg fikk de på meg så så jeg hvor dårlig jeg hadde sett.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg