Armen har blitt så rar etter operasjonen.

 

 

 

Det er så vondt å få trent den og beveget den, det er ikke det som er så rart  den er blitt sånn at fingrene helt borte. Jeg kjenner dem ikke og klarer ikke bevege dem for egen maskin, må bevege de med den andre hånden. Da jeg våknet i dag så virket den helt lammet og rundt håndleddet så bare stakk det noe så helt sinn sykt, ble ikke veldig mye bedre rundt håndleddet der stikker det som det er mange glassbiter inni der og alle fingrene mine er bare der og har ingen funksjon er bare til en dårlig pynt.

 

Håper bare at jeg klarer å få opp litt funksjon på den, men det kan jo ta sin tid og jeg håper jeg får litt funksjon i den har ikke store forhåpninger for da blir jeg bare veldig skuffet hvis jeg ikke får det til.

Den har blitt verre og verre etter operasjonen men gjort er gjort, så er det bare å prøve å få den så god som mulig.

 

Lag dere en fin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

18 kommentarer
    1. Du Må ta deg ein tur til legen med dette!!!!
      Vær så snill å få sjekka dette opp
      Ikkje gå så lenge at det ikkje går å få gjort noe 🙏

      1. Nja jeg skal gjøre det til uka igjen, men det er nok ikke så mye å få gjort med det enn den lille treningen jeg gjør hver dag.

        Skal ringe legen til uken som kommer.

        Ønske deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Det der høres ikke riktig ut i det hele tatt! Ring legen I MORGEN! Husk du skal bli flinkere til å stå opp for deg selv. Fortell at hånda er nummen og at du ikke kan bevege fingrene.

      1. Nei det er j noe galt som ikke er riktig her, jeg veit at jeg skulle bli flinkere til å stå opp for meg selv men det er ikke så lett når jeg er redd for hva dette er. Tar kontakt med legen til uka for på mandag skal jeg ha samvær med eldste mann, og det skal jeg gjennomføre og ikke trenge å være redd for å måtte avlyse grunnet dette.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Ingen grunn til å spela helt. Dette legebesøket må du ikkje utsetja! Dess lenger du ventar, dess verre vert det å få gjort noko med smertene.

      1. Jeg spiller ikke helt det er det langt unna jeg er rett og slett redd for hva dette er, er ikke smertene som er verst det er de nummene fingrene mine. Så dette er ikke noe spill og i alle fall ikke at jeg er noen helt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    4. Få henvisning til manuell terapeut med avtale. Der fikk jeg god hjelp etter min skade i hånden. To operasjoner. Stiv som bare det, etter 4 måneder med gips. Nå kan jeg bruke hånda og ingen smerter. Ikke vent med å gå til legen. Det skal ikke være slik som du har det nå.

      1. Jeg skal gjøre dette med å ta kontakt med legen å da skal jeg ta dit tips med manuell terapeut men da må det spares litt først, har ikke gips men fingrene er nummene og albuen er stiv. Jeg skal gå til legen men må vente til uka har ikke mulighet nå, nei det er noe som ikke stemmer med denne armen.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    5. Forstår du får masse utlegg med den armen,er ikke lett med økonomien din,kan vi ikke alle vipse Aud Marit med et lite beløp,hvis hun vil legge ut tfnummeret sitt,klem fra meg

      1. Ja det er ikke billig med alle de utgiftene med den skaden, det er jo noe jeg må klare selv om det går utover mye annet ikke bare legebesøk må jo gå til frisør for å få vasket håret prøvde selv men det gikk dårlig.

        Vips nei men nummeret mitt er 98310949.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    6. du har sikkert skrevet litt feil du skrev vips nei,håper mange vipser deg med et beløp,slik du kommer deg til legen,klem fra meg

    7. Skal vipse til deg men må vente til fredag da kommer trygda. Var hos lungelege i dag og det kosta 477. Alt er gått opp i pris. Når man har vært hos manuell terapi viss antall ganger får man frikort. Ikke alle manuell terapeuter er i ordningen. Noen driver privat.
      Godt at du skal til legen i neste uke og få sjekket opp håndleddet og fingrene. Klem fra meg til deg.

      1. Det trenger du ikke hvis du ikke har mulighet, ja det er blitt veldig dyrt med helsehjelp men vi er jo heldig som bare må ut med egenandelen og ikke betale fult ut hva undersøkelsene koster som man må i mange land. Ja er ikke mange gangene jeg må gå dit før jeg har frikort for jeg har jo betalt over 2000 kroner alt. Jeg skal passe på at den manuell terapeuten er under ordning.

        Skal til legen på tirsdag.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Jeg fikk time hos legen på tirsdag, hadde ikke time ledig før da nei sånn kan jeg ikke gå å ha det.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg