Angsten gnager men dette kan bli en fin dag som den er.

 

 

 

 

Ja i dag er det sol og -9 grader på morgenen og det er forfriskende og fint, for da kan det bli en fin dag skal snart ut på morgentur med Elvis gutt som akkurat nå ligger og snorker og sover på sofaen.

 

 

Jeg sitter med en kaffekopp og en røyk og skriver dette innlegget til deg kjære bloggen min, i dag har jeg ikke planlagt noen verdens ting det er bare å ta det som kommer og lage det beste ut av denne dagen så får en summere opp når en legger seg for kvelden hvordan dagen har vært.

 

 

Slik er jo stort sett alle dager i mitt liv, er stort sett ingen som vil eller vet at jeg er til stede i denne verden så en får bare ta hver dag og se hva den bringer er jo ikke noe annet og gjøre.

 

 

Angsten gnager men det er mitt problem så den kan jo bare være der får jo ikke noen form for hjelp til den så den får jeg bare leve med som den er ikke noe og gjøre med den sånn er det bare.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg