Å som jeg gleder meg til i morgen.

 

 

 

 

Ja jeg gleder meg til i morgen for to grunner den ene er at jeg skal få betalt en regning som har betalingsfrist i morgen, jeg betaler aldri en regning før på betalingsfristen hvorfor skal de få renter av de pengene jeg betaler inn for tidlig haha.

 

Den andre grunnen er at jeg skal ha samvær med minstemann og da skal jeg kose meg til det fulle, slike samvær gjør dagen min og ikke bare den dagen men jeg kan leve på det i flere uker. Tenk om det var bare det jeg kunne leve av, men nei jeg må jo ha mat også men det kan jeg handle inn på tirsdag men jeg har en del igjen fra forrige mandag så kan jo hende at jeg kan vente litt med det. Da kan jeg ta meg en ekstra tur på kafe eller noe sånt, eller bare ha de ekstra kronene til noe annet haha ikke veit jeg er jo bare 20 kroner da.

 

Gleder meg så at jeg faktisk har sommerfugler i magen, å det er fantastisk for det er lenge siden jeg hadde den følelsen så da kan jeg leve lenge på den eller ikke håper at jeg kan det.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. I morgen skal jeg kose meg men min yngste sønn, så den kaffekoppen skal jeg ta i løpet av uken ja den koster 20 kroner så da kan jeg kose meg to dager denne uken.

    1. Håper du får en fin dag med minsten i morgen.Godt at du har noe å glede deg til,det hjelper når dagene blir tunge. Ha en fin kveld i dag også.

      1. Ja da dagen med barna mine blir alltid gode i morgen skal jeg ha minsten, gleder meg veldig. Ja det hjelper litt å ta fram de gode dagene på en dårlig dag men er det helt mørkt så er det ingenting som hjelper.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Kos deg masse i morgen sammen med minsten! Blir nok en super kosedag vil jeg tro. Fikk med meg S.Kloppen ikveld. Reprise. Var bra! Fikk malt ferdig gangen og det ble fint. Glad for at det arbeidet er ferdig. Jeg la meg på sofa og sov i en time. Det hjalp for jeg våkna jo klokken 05 i morges og fikk ikke sove etter det. Skal kose meg i vogna i to dager. Torsdag er det synstest og velge innfatning. Blir spennende det. 3 år siden sist. Ha en fin kveld. Klem til deg fra meg.🥰

      1. Ja jeg skal kose meg og passe på at gutten får en like superkoselig dag som meg. Fint at du fikk med deg Kloppen i kveld var kjempe moro syntes jeg da.

        Fint du fikk gjort ferdig gangen og fikk sove litt. Kos deg i vogna, bra å få nye briller og så får du sett alt det som har blitt utydelig.

        Ønsker deg en riktig god kveld/natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg