Å så godt det var pizza, nå er det bare tv titting.

 

 

 

Når jeg var på tur i kveld så ble jeg stoppet av politiet rett før jeg kom opp til jernbane stasjonen, hadde vist vært en hendelse ved sporet fikk jeg beskjed om en hendelse der er jo en ulykke har jeg lært. https://www.laagendalsposten.no/ulykke-ved-kongsberg-stasjon/s/5-64-1383555

 

Så det i avisen nå så jeg la ved linken her, sånn at ingen tror at jeg bare finner det på for å gjøre meg oppmerksom syk ja det er sant.

 

Gikk bare en annen vei for ikke å være i veien for helse og politiets undersøkelsen, for det er vel nok tilskuere på stedet de må få gjøre jobben sin. Jeg skulle bare gå en tur og se etter tom flasker, fant to til og det er jo bra.

 

Nå har jeg akkurat spist middagen min og sett på mesterens mester, nå ble jeg sånn passe mett nå er jeg sliten skal se på nytt på nytt og resten av gullrekka.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg