Hets og trusler er straffbart, er det lurt å slenge dem rundt seg.

 

Jeg ser at det er så mye oppstyr rundt det med nettmobbing, trusler og hets og at det er straffbart, for når folk oppfordrer til selvmord så kan de bli dømt for medvirkning til mord bare så dere veit det. Jeg så det på nyhetene i går og på godmorgen Norge i dag, det er så veldig mange som får trusler av forskjellige grader. Det har jo gått så langt for noen som må gå til det steget at de må gå til politiet og få hemmelig adresse og politibeskyttelse, for å få gå trygt igjennom hverdagen men gjør de det egentlig.

 

Det er nok noen nå som vil si at jeg fyrer oppunder men dette er rene fakta fra politiet og av ei som var på godmorgen Norge, hun på godmorgen Norge er ei 20 år gammel toppblogger som måtte flytte til hemmelig adresse jeg husker ikke navnet hennes.

TIL DERE ANONYME NETT TROLL:

Men dere anonyme nett troll som tror dere er så anonyme politiet kan finne dere uansett så bare forsett så blir dere tatt for min del også, feige syntes jeg at dere er tørr dere og klemme ut av dere all den dritten dere taster i kommentarfeltet til folk så burde dere også tørre og skrive navn eller blogg navn men nei da det er dere ikke tøffe nok til å gjøre.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg