Følg meg på youtube er ny enda startet i går kveld.

 

 

Jeg startet en youtube kanal i går kveld og ønsker å få flere abonnenter, så dere kan jo følge den om dere ønsker det er ingen krav men det hadde vært fint.

 

Dere kan gå inn her så finner dere to videoer som jeg har lastet ned til nå men det blir flere, gå inn her og se da vel http://www.youtube.com/channel/UCggXb78VnDBYE_v5cmZIXiQ

 

Ingen krav men det hadde vær gøy om noen hadde hatt lyst og følge meg her også.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer
    1. Moro at du gjør mye forskjellig 🙂 Et tips, hvis ikke du vil at videoene skal ligge ( litt vanskelig å se på dem da), så er det lurt å ha mobilen på langs når du filmer, da blir det riktig når du skal laste opp 🙂

    2. frodith: Ja jeg oppdager det bare for seint at det ble feil. Men det gikk vel greit så lenge det bare var en test video. Skal huske det til en annen gang.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg