Lat jeg nei bare sliten av smerter, og det å holde kroppen oppe da ønsker en og slappe av..

 

Dagen i dag har jeg mest funnet sted på sofaen, er ikke helt i form i dag har hatt trøbbel med at både styrke og følelsen har vært borte fra mine armer og bein. Har jo klart og gå tur med hunden men jeg gikk ikke alene, for jeg var redd for å falle eller det som verre er har jo gått fint.

 

Artig har det ikke vært men det har jo gått bra, akkurat nå så går det fint har fått tilbake en del av styrken men følelsen og nummenheten er der for fullt det får en bare ta som det er. Mange sier det bare er noe jeg tror er slik men de er fullstendig på bærtur de som mener det, for det er faktisk slik sykdomsbildet mitt er så de som ikke forstår det får bare la det være.

 

Sitter nå her og oppdaterer dere og skal etter det se på tv og slappe av, er vel ikke lat fordi om man har ønske om og slappe av og kose seg det er vel en menneskerett spør du meg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer
    1. Høres ikke godt ut, men godt å få slappe av når man ikke er helt i form. Godt at du ikke har gått alene da. Det er jo ikke særlig å være redd for falle.
      Håper at en god natts søvn kan gjøre til at du får en bedre dag i morgen 🙂
      Ønsker deg og Elvis en kjempefin og god onsdagskveld <3 🙂
      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Toril sin hverdag med musikken: Ja det håper jeg også at om jeg tar natten til hjelp så kanskje det blir bedre, men dette kommer i etapper dette med at jeg mister følelsen og styrken i beina.

      Det er sykdommen min Polynevropati som gjør at dette skjer, men det er jo noe jeg må leve med får jo ikke den hjelpen jeg trenger så sånn er det med den saken.

      Ønsker deg og dine en god onsdagskveld/natt.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg