Her er realitetene i mitt liv.

 

 

 

 

Gud som jeg gleder meg til vinter og snø med mange kuldegrader, jeg har skrevet dette en gang før men det bryr ikke jeg meg om.

For da får en så mange fine bilder, dette var fra i vinter som var julaften i fjor som jeg tok dette bildet. Vi hadde et fortryllende vær med over 25 kuldegrader og kjempesol som ga mange artige skygge bilder, dette er av meg som står og titter meg rundt for det var ikke så mye annet å gjøre denne dagen.

 

 

Jeg håper på samme været og like mye snø som det var denne dagen, for da er det en drøm og gå mange fine turer både morgen, ettermiddagen og på kvelden. På kvelden så kan jeg gå rundt og se på alle lysene og man møter ikke mye folk da for alle andre mennesker har familie besøk og feirer over evne, jeg skal ikke feire for jeg har ingen og feire med. Men jeg gleder meg til alle julefilmene som går på tv, veit ikke helt hva jeg skal ha til mat den dagen for jeg spiser ikke kjøtt lenger jeg kan vel ta og spise torsk som er helt nydelig.

 

 

Men jeg skal nok kose meg med tv og Elvis gutten min som er den eneste som vil feire jul med meg, men jeg hadde ikke klart og være i noe stort familie selskap når en ikke føler seg velkommen da er det godt at jeg trives i mitt eget selskap. Ja jeg trives i mitt eget selskap så dere behøver ikke syntes synd i meg for det er det ikke, det er mer synt på dem som ikke vil vedrøre seg meg og ikke gir livstegn av seg så lenge det ikke er noe som de vil sette skylden på selv om det ikke er jeg som har gjort noe galt.

 

 

Nei nå får jeg avslutte dette innlegget før jeg skriver noe jeg vil angre på senere, men dette er realitetene i mitt liv.

 

 

Takk for at du stakk innom bloggen min og velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

4 kommentarer
    1. Da er vi to, jeg gleder meg til vinter og alt jeg ønsker meg til jul er snø, noe vi ikke er bortskjemt med her vest dessverre. Jul med Elvis, det er vel ikke alle som har en sånn kompis <3 Sikker på at dere kan få en trivelig jul sammen dere to, men om jeg ikke synes synd på deg så synes jeg det er synd at ikke familie og slekt kan komme over ens med hverandre, jeg kjenner til det selv, og det er det nok flere som gjør.

    2. Veronica Rona Thomassen: Nei på Vestlandet er det vel ikke mest snø, men jeg skulle ønske jeg kunne sende deg litt til jul hvis vi får mye før jul. Ha ha . Ja jeg og min kompis Elvis vi skal ha en fin jul vi, på vår helt spesielle måte. Ja jeg også syntes det er forferdelig synd at ikke familie ikke kan komme overens med hverandre der er jeg helt enig med deg, synd på meg nei det er det heller ikke det er jo de som ikke vil ha noe med meg og gjøre som har det verst .

      Ønsker deg og dine en god tirsdagskveld/ natt.

      Klem fra meg og Elvis til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg