Nå har skal vi danse begynt, håper Sophie Elise klarer seg bra..

 

 

Ja nå er det lørdagskveld og nå starter et av mine favoritt programmer i kveld, det er selvfølgelig skal vi danse er spennende å se hvordan Sophie Elise gjør det i kveld. Hun har virkelig vokst mye på å være med i skal vi danse og i mine øyne så er hun en favoritt til å vinne hele greia, det hadde vært kjempe kult om hun ta med seg seieren hjem.

 

Jeg syntes hun har tatt Norge med storm ikke bare blogg Norge, i beste sende tid på norsk tv for hun gjør virkelig en virkelig gjort en kjempe god figur.

 

Takk for at du stakk innom bloggen min og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

6 kommentarer
    1. Malin: Ja jeg skal kose meg masse med det for jeg syntes dette blir spennende, hun leder enda på dommerene sine poeng så nå står det bare igjen at folket stemmer på henne.

    2. Du bare ser hvor Sophie Elise stråler på dansegulvet, og hun er i sitt rette element. Jeg stemmer gratis på nettet på henne på hjemmesiden til TV2. Da får du tre stemmer gratis 🙂
      Håper på Thea og Sophie Elise i finalen 🙂
      Ønsker deg og Elvis en kjempefin lørdagskveld <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    3. Toril sin hverdag med musikken: Ja jeg ser at hun stråler som en sol på dansegulvet, jeg har også stemt på henne på tv2 sine sider jeg også.

      Takk for kommentaren på den andre bloggen min.

      Ja jeg håper på de to som du nevnte er i finalen og at Sophie Elise vinner.

      Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    4. Skal vi danse er gøy! 🙂
      Jeg heier på Thea.
      Jeg er så imponert over hvor mye danserene utvikler seg for hver uke som går.
      I kveld gleder jeg meg til Farmen.
      Høsten er så fin. Deilig å fyre i peisen, tenne masse stearinlys, kose seg med god mat og se på gode TV program. 🙂
      Ønsker deg og Elvis en riktig god søndagskveld.
      Klem. 🙂

    5. Line: Jeg har to som jeg vil se i finalen og det er Sophie Elise og Thea, ja og alle danserne utvikler seg helt utrolig for hver uke.

      Ja jeg gleder meg til Farmen.

      Høsten er fin, men jeg må fyre med elektrisk vi har ikke vedfyrings muligheter her.

      Ønsker deg og dine en kjempe fin søndagskveld.
      Klem fra meg og Elvis gutten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg